Plan zajęć

Słowniczek pojęć:

  • TBC Total Body Condition – Kompleksowy zestaw ćwiczeń z przyborami obejmujący wszystkie partie mięśniowe ciała. Najbardziej popularny, ogólny trening przeznaczony dla osób na każdym poziomie zaawansowania.
  • BBS – trening wzmacniający ukierunkowany na kształtowanie dolnych partii ciała.
  • INTERWAŁ – trening mający na celu wszechstronny rozwój sylwetki, ale również wytrzymałości i ogólnej koordynacji ruchu.
  • STEP – doskonałe zajęcia aerobowe. Cała lekcja zbudowana jest z układów choreograficznych na platformie.
  • PŁASKI BRZUCH – zajęcia wzmacniające mięśnie brzucha, oraz poprawiające jego wygląd połączone z rozgrzewką cardio.
  • FIT BALL – trening wzmacniający z wykorzystaniem dużych piłek. Zajęcia o średniej intensywności, wymagające ciągłego napięcia mięśni głębokich tułowi.
  • FAT BURNING – połączenie prostych figur tanecznych i aerobiku. Łączy pracę nad wytrzymałością i koordynacją ruchową ze świetną zabawą przy muzyce.
  • SUPER TALIA – zajęcia poświęcone wzmocnieniu mięśni brzucha i zmniejszeniu obwodu w talii.
  • BODY SCULPT – ćwiczenia kształtujące sylwetkę i wzmacniające wszystkie grupy mięniowe.
  • ZUMBA – połączenie tańca z elementami fitnessu. Gwarantujemy świetną zabawę i super optymizm.
  • TFP – intensywny trening który pozytywnie wpłynie na Twoje ciało, zredukuję tkankę tłuszczową, poprawi siłę oraz kondycję.